Wil je op de hoogte blijven?

Hoe ik in het Flow Vakantieboek kwam

Ik weet dat veel mensen erover dromen hun kennis en inzichten door te geven aan een groot publiek.

Dat is ook mijn droom: ik wil zoveel mogelijk mensen bereiken en ze hun passie en creatiekracht laten ervaren.

Mensen die zo zijn afgestemd op hun missie beïnvloeden de wereld positief. Ik geloof dat dit de manier is om meer vrede en liefde te creëren.

Flow Vakantieboek Dolly
De originele voorkant was natuurlijk veel mooier maar ik heb wel lol gehad bij het maken van deze versie. 😉

Waarom is het bereiken van een groot publiek waardevol?

– Je kunt steeds meer mensen helpen met jouw unieke gift en talenten.
– Anderen kunnen jou helpen aan ongelooflijke kansen, contacten etc.
– Je ontdekt dat er meer mensen zijn zoals jij en je komt met ze in contact.
– Je kan een positieve impact hebben op de samenleving, ja zelfs de wereld.

Alleen maar veel mensen willen bereiken is niet genoeg.

Ik onderscheid een aantal voorwaarden om deze resultaten te bereiken.

– Je opereert vanuit liefde en dienstbaarheid (en dus niet uit angst, haast of hebberigheid.)
– Je wilt anderen helpen (op jouw unieke manier) en bent niet alleen uit op winst voor jezelf.
– Je laat jouw eigen unieke geluid horen.

Hiervoor heb je nodig:

– Kennis over wat jij wilt realiseren in je leven op aarde. Hoe wil jij anderen helpen?
– De bereidheid om kennis, aandacht en liefde te geven aan anderen zonder daar direct iets voor terug te willen.
– Lef! Het is super spannend om kleur te bekennen en naar buiten te treden. Voel de angst en doe wat je te doen staat.

Ok, wat kun je nu doen om droomdoelen aan te trekken?

Heel belangrijk is om je verhaal naar buiten te brengen.

Vertel en schrijf over wie je bent, wat je expertise is en welke visie je hierop hebt. En vergeet niet ook de resultaten hiervan te benoemen.

Klinkt best logisch? Klopt! Maar het gebeurt veel te weinig.

Mensen zijn over het algemeen beter in het vertellen over hun problemen, frustraties of onzekerheden. Of kunnen goed vertellen wat ze doen maar niet zo goed wat het oplevert. En soms is de inhoud wel goed maar ontbreekt het persoonlijke, unieke en wordt het daarmee wat saai en heeft het weinig onderscheidend vermogen.

Wees eens eerlijk naar jezelf. Trap jij ook vaak in die valkuilen?

Straal jij al helemaal uit wie je echt bent met al je gekkigheden, aparte voorkeuren en je bijzondere visie?
Communiceer je over jouw missie?
Durf je te kiezen voor jezelf, je missie en de mensen die jij het beste kunt helpen?

Of je nu klanten wilt werven, meer zichtbaarheid wilt creëren, een product wilt verkopen, een nieuwe baan wil vinden of nieuwe contacten op wilt doen: treed vaker naar buiten met je verhaal en boodschap!

Bijvoorbeeld door erover te praten met je vrienden, er een presentatie over te geven, een bijeenkomst op je werk te organiseren, een filmpje te maken, een discussie op Facebook te starten, een kunstwerk te creëren, te twitteren, een fotoserie te maken, een boek te schrijven, foto’s te delen via Instagram, een website te maken en/of artikelen te schrijven.

En hoe kwam ik nou in het Flow Vakantieboek?

Eigenlijk heel simpel. Ik schrijf blogs over mijn passie en missie. Die blogs worden gevonden! Door vrienden, potentiële klanten en ja dus ook door journalisten!

Een journalist zocht op Google op ‘dromen’ en ‘passie’. En dan kom je al snel op mijn blogs. 🙂

Vraag je dus af: wat is mijn onderwerp? Welke woorden gebruik ik daarbij die me onderscheiden?

Ik krijg vaak positieve reacties op mn website.

‘Hij is niet zo zweverig!’
‘Je hebt goede referenties!’
‘Ik kreeg het gevoel dat je me echt kan helpen!’

De journalist vond hem ook goed en kon door mijn vele blogs direct zien dat ik weet waar ik het over heb.

Naast deze mooie publicatie was er meer…

Door mijn wensen serieus te nemen en erover te communiceren kreeg ik de mogelijkheid om in september naar New York City te gaan en een evenement te bezoeken over business spiritualiteit!

Door anderen te helpen met mijn kennis, oa door dit blog, bouw ik een droomdoelcommunity met gelijkgestemden die elkaar ook weer kunnen helpen.

Door mijn eigen geluid te laten horen op meditatiegebied bereik ik mensen die hiermee verder aan de slag willen. Al 120 mensen volgden de videoreeks over mijn 3 meditatiegeheimen.

Doordat anderen mij dingen gunnen en weten wat ik doe, komen mijn ideale klanten via via bij mij terecht. Deze maand staan er alweer 4 individuele trajecten gepland.

En het allerbelangrijkste: ik doe waar ik van hou, waar ik in geloof en waar ik mijn ideale klant mee verder kan helpen.

Super dankbaar ben ik hiervoor. Ik wens het jou ook toe.

Daarom dit advies voor jou:

Schrijf, creëer, vertel, deel, help en vooral heb lief en wees gul.

Begin nu!

Deel hieronder (en op mijn Facebook pagina, onder deze post) jouw website, blog, link naar je kunst, foto of iets dat je wil promoten! Ga je gang, doe het en zie wat het je brengt. Wie niet waagt, die niet…. 😉

Wat mij betreft blijft het aller- allerbelangrijkste dat je verbonden blijft met je missie en de juiste energie. Als je te gehecht raakt aan bepaalde uitkomsten krijg je stress en dat is voelbaar door alle communicatie heen.

Omdat dit zo belangrijk is, zeker voor ondernemers, zullen online business coach Simone Levie en ik binnenkort iets aanbieden om hier 21 dagen lang (gratis) in te groeien in combinatie met de meest actuele kennis over online ondernemen. Ik mail je er binnenkort over! 🙂

 

Wil je op de hoogte blijven?